Invest Living nappade på smart ärendehanteringsmodul

För lite drygt en vecka sedan lanserade vi en smart ärendehantering till Invest Living. Funktionen innebär att kunderna direkt på webbplatsen kan registrera sitt garanti- eller reklamationsärende och Invest sparar tid på annars tidskrävande ärendehantering.

 

Funktionen innebär att kunden direkt på webbplatsen kan registrera sitt ärende och bli av med sitt problem. Kunden specificerar vilken produkt man köpt och vad problemet är i form av både text och bild. Därefter hanteras ärendet på ett strukturerat och lättöverskådligt sätt i SiteFactory där både kunden och administratören ser hela korrespondensen. Eftersom allting sköts centralt kan flera personer på Invest hantera och serva kunden, ingenting blir liggandes i en privat inkorg. 

Tack vare funktionen kan exempelvis reklamationsärenden som tar mycket tid i anspråk göras snabbare och kunden får en bättre upplevelse.

Kontakta gärna oss om du också är intresserad av en liknande lösning!

Den här bloggposten innehåller följande
SiteFactory CMS

SiteFactory CMS är vår stabila och välutvecklade CMS-plattform. SiteFactory CMS såg dagens ljus redan 2003. På den tiden var publiceringsverktyg som fenomen i sin linda.

Systemutveckling

Systemutvecklingen har alltid varit ett stort område hos oss. Utifrån kundens behov anpassar vi vilken plattform som gör jobbet bäst i respektive projekt.
Läs mer om systemutveckling här

Robin Månsson
Robust, effektivt och noggrant är nyckelord som kännetecknar Robins programmering. Över 1 000 genomförda projekt sedan år 2000 bidrar givetvis till stor erfarenhet och kunskap. Robin är utvecklingsansvarig på Mindbite och ansvarar dessutom för Mindbite Cloud.